Päevatoimetaja:
Sander Silm

Kohvikutöötaja õudus: klient küsib iga päev tasuta kohvi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Artikli foto
Foto: SCANPIX

Iga Starbucksi kohvikuketi töötaja õudusunenägu on saanud teoks – teenindaja Brad Halsey jagas oma muret veebisaidi Kitchenette rubriigis Kohutavamad restoranikülastajad seoses ühe kliendi kavalusega.

Halsey kirjutas ühest oma kõige piinarikkamast, samas geniaalseimast kliendist, nimetades teda härra X, vahendab Business Insider. Klient nuputas välja viisi, kuidas ta saaks igapäevaselt tasuta Starbucksi kohvi. Halsey väitel ostis härra X 365 Starbucksi kliendikaarti ning registreeris iga päeva aastast oma sünnipäevana, et ta saaks igapäevaselt juua kohviku kulul tasuta sünnipäevajooki.

Kuigi ma tean täpselt, kuidas ta meie süsteemi pettis, teeskleb ta siiski, et süsteem on rikkis ning see annab talle iga päev õiguse saada tasuta jook, ütles Halsey.

Teenindaja kirjeldas, et esmalt küsib klient talt peaaegu kõige suurema kohvitopsi ning markeri, et tema tellimus saaks korrektselt üles märgitud. Ta joonistab nooli ning kirjutab terve topsi täis, mis järjekorras ma tema jooki valmistama peaks, ütles Hasley ning lisas, et üks kliendi erisoovidest on saada vanilla white mocha kohvi sisse piima asemel vahukoort.

Tagasi üles