Päevatoimetaja:
Sander Silm

SEB kleepis oma peamaja reklaamiga üle

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Seb kleepis oma peamaja reklaamiga üle.seb
Seb kleepis oma peamaja reklaamiga üle.seb Foto: SEB

SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni direktor Karl Multeri sõnul on peamaja ilmestav reklaam inspireeritud uue internetipanga visuaalist.

«Antud reklaam on inspireeritud SEB uue internetipanga visuaalist. Oleme meie peamaja reklaamikandjana kasutamist kaalunud ka eelnevate kampaaniate ajal, kuid meie praegune uudis tundus oma kaalult olevat kõige sobivam, et nii suurt ja mastaapset pinda kasutada,» selgitas Multer.

Kujunduslahenduse pakkus pangale välja reklaamiagentuur Age McCann, kelle panusega antud kampaania raames on Multer isiklikult väga rahul.

«Reklaam on osa järgneval nädalal algavast mitmete põnevate erilahendustega kampaaniast, mistõttu ei ole Multeri arvates otstarbekas antud välireklaami maksumust eraldiseisvalt välja tuua.

«Kogu reklaamikampaania tutvustab meie uut internetipanka, mis viib Eesti internetipanganduse tagasi maailma tippklassi. Peamiseks ja selgelt eristuvaks uueks teenuseks värskes internetipangas on Rahapäevik, mida läbi erinevate lahenduste üldsusele tutvustame.»

SEB uus internetipank on tõenäoliselt üks suurima klientide kaasatusega

tootearendusprojekte, mida seni Eestis on tehtud.

«Alates ideest kuni teostuseni olid kliendid meile pidavalt tagasisidet andmas ning kokku oli arendusprotsessi kaasatud üle 2500 inimese. Ka Rahapäeviku oleme loonud just tulenevalt klientide soovist, täna peab umbes 40 protsenti elanikkonnast igal kuul arvestust oma tulude ja kulude üle.»

Seega peab neli inimest kümnest kirjalikku arvet sissetulekute ja väljaminekute kohta, kulutades selleks vähemalt kaks tundi kuus.

Hetkel pole Multeri kinnitusel reklaami esilolekule tähtaega seadnud, sest palju dikteerib ka ilm.

«Loomulikult pole antud pind renditav, kuid SEB kasutab erandolukorras seda ka tulevikus reklaami eesmärgil. Usun, et tegemist on Eesti atraktiivseima reklaampinnaga, mida on pannud tähele ka näiteks Eestisse lennukiga saabuvad inimesed.»

Tagasi üles