Rase naine koos kahe lapsega külastas nädalavahetusel Pärnus tuntud pitsarestorani ning pettus sealses teeninduses nõnda, et ei tellinudki sööki.
Tuntud pitsarestoran Steffani vihastas klienti
«Käisin nädalavahetusel mittepärnakana koos kahe lapsega Steffani restoranis, kuhu lähedusse parkisin ka enda auto,» rääkis naine. Ta selgitas, et sisenes söögikohta uksest, kus polnud järjekorda ning märkas tühja lauda ja võttis istet.
«Mõne aja möödudes lähenes klienditeenindaja ja küsis, kas me tulime järjekorrast ning kui ta sai aru, et mitte, siis palus minna järjekorda, kus kõik teisedki seisavad,» kirjeldas naine segast olukorda.
Tema sõnul tõusis ta sõnakuulelikult püsti ja läks klienditeenindaja näidatud suunas. «Mõistsin, et me ei sisenenud sissepääsust, kus oli järjekord, vaid teisest kohast, kus keegi meid viie minuti jooksul ei märganud ega küsinud, kas oleme nõus ootama,» selgitas klient.
Kuna külastajaid on suveperioodil Steffani restoranis palju, siis peasissepääsust sisenedes on vaja järjekorras seista, et saalis või terrassil koht saada. «Ikka juhtub, et menukas restoran on täis ja kiiret meil parasjagu polnud, seega mõistsin, et kui soovime seal siiski süüa, tuleb oodata,» märkis klient.
Naisterahva arvates peaks järjekorra süsteemi puhul teenindaja kliendi sisenedes teatama talle järjekorrast, mitte ajama lapseootel klienti lauast minema, kuna keegi töötajatest polnud neid sisse tulles märganud. «Läksin siiski aru pärima, kui esimene hämming möödas oli, kuid selle peale hakkasid minuga kolm teenindajat ebaviisakalt rääkima, mille peale otsustasin võtta oma lapsed ja lahkuda,» sõnas naine.
Steffani restorani juhataja Ave Kallaste sõnul tulevad kliendid tavaliselt Nikolai tänava poolt, ehk peasissepääsu juurest restorani. «Mõned kliendid, kes autoga tulevad, sisenevad Lõuna teed pidi ehk siis maja tagant,» ütles Kallaste ja selgitas, et seetõttu ei pruugi alati klienditeenindaja kõiki külalisi märgata.
«Tavaliselt on meil niimoodi, et inimesed jäävad peasissepääsu juurde seisma ja siis klienditeenindaja kutsub nad sisse ja juhatab vabasse lauda,» sõnas Kallaste.
Ta lausus, et mõnikord kipub olema selline olukord, kus mõni klient jalutab sellest järjekorrast mööda ja istub vabasse lauda. «Need, kes järjekorras seisavad, muutuvad rahulolematuks selle inimese suhtes, kes lihtsalt mööda kõnnib ja vabasse lauda istub,» märkis Kallaste.
Kallaste ei oska kommenteerida, miks klienditeenindajad võisid niimoodi käituda. «Mul selle olukorra suhtes informatsioon kahjuks puudub ,» ütles juhataja. Ta sõnas, et Steffanis on suveperioodil tipphooaeg ja seetõttu tekivad ka sellised järjekorrad, mis võivad segadust tekitada. «Loodan, et kliendid suhtuvad pikkadesse järjekordadesse mõistvalt,» lausus ta.