Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Dieetjook tekitas inimestes tülgastust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Karastusjook.
Karastusjook. Foto: SCANPIX

Pepsi, kes hiljuti püüdis uuenenud retseptiga tõsta oma karastusjookide müüki, saab uue toote kohta hoopiski negatiivset tagasisidet.

Uus Pepsi dieetjook on paljude inimeste meelest kohutava maitse või järelmaitsega. Pepsi ametlikul Facebooki lehel andis üks klient teada, et vihkab uut jooki ning teine soovis, et vana hea maitse tagasi toodaks, vahendab Business Insider.

Uuendatud Pepsis asendati kunstlik magusaine aspartaam atsesulfaamkaaliumi ja suklaroosi seguga. Suklaroosi esindab näiteks kaubamärk Splenda.

Kuigi inimeste sotsiaalmeedias jagatud arvamused ja reaktsioonid olid valdavalt negatiivsed, ütles Pepsi pressiesindaja Elisa Baker, et jooki varasemalt testides oli kolm neljandikku selle proovijatest uuenenud maitsega rahul.

«Usume, et tarbijatele maitseb uus aspartaamivaba Pepsi väga, kuid hoiame ka silma peal nende tagasisidel, mille tõttu me viimati retsepti muutsimegi,» ütles ta ning lisas, et uuenenud maitsega jook on Ameerika poelettidel olnud vaid nädala.

Kuna Pepsi müük eelmisel aastal kahanes 5,2 protsendi võrra, tuldi välja ka uue retseptiga, millega loodeti klientide südamed taas võita. Firma lootis, et aspartaami eemaldamine joogist tuleb kasuks ning inimesed hakkavad karastusjooke energiajoogile ja jääteele eelistama.

Tagasi üles