Taksoga sõitnud noor naisterahvas sai järgmine päev taksojuhilt sõnumi, kus viimane avaldas soovi temaga kokku saada.
Taxify taksojuht kutsus naiskliendi kohtama
«Kasutasin Taxify äppi, mille abil tellisin endale takso. Enne sõidu alustamist taksojuht helistas ja teatas, et ta on kohale jõudnud,» rääkis naisterahvas. Tema sõnul oli sõit meeldiv ning taksojuht sõbralik. Järgmine päev saatis taksojuht sms-i ja küsis, et kas naisterahvas on nõus temaga kohtuma. «Ma ei vastanud talle, sest tundsin, et minu privaatsust pisut rikuti,» ütles naine.
Taxify asutaja Martin Villig sõnas, et taksojuhid ei tohi kasutada klientide andmeid mingil muul põhjusel kui taksosõitude osutamiseks. «Üldiselt ei näe taksojuht peale sõidu lõppemist kliendi numbrit,» lausus Villig ja lisas, et taksojuht näeb seda juhul, kui ta on tellimuse käigus kliendile helistanud ja täpsustanud asukohta.
«Ilmselt oli tegemist uudishimuliku taksojuhiga, kes helistas enne sõitu kliendile ja kasutas seda kontakti pärast oma huvide eesmärgil uuesti,» selgitas Villig. Ta sõnas, et klient näeb 24 tundi pärast sõidu lõppemist taksojuhi numbrit, et vajadusel kontakteeruda, kui mõni asi sõidukisse jäi.
«See intsident on paraku Taxify tingimuste rikkumine ja sellistel puhkudel räägitakse taksojuhiga ja otsustatakse, kas peaks tema konto blokeerima või tegema talle range hoiatuse,» märkis Villig.
Ta sõnas, et taksoäpil toimub igakuiselt sadu tuhandeid tellimusi ja selle käigus võib paraku juhtuda, et mõni üksik taksojuht kipub teatud punkte rikkuma. «Me reageerime väga aktiivselt sellistele olukordadele, kuna meil on sellise käitumise suhtes nulltolerants,» ütles ta.