Paldiski Maximas üllatas kliente hinnasilt, millelt võis lugeda, et Aitäh kliendikaardiga ostes on toode kümme senti kallim kui ilma selleta.
Kliendikaardiga ostes olnuks tootehind kõrgem
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Maxima kommunikatsioonijuhi Katja Ljubobratetsi sõnul oli tegemist möödunud reedel aset leidnud juhtumiga. Reedeti tuleb kauplustesse uus kampaania ning paljusid hindu muudetakse, seega ei pandud kiirel tegutsemisel hinnaerinevust tõenäoliselt tähele.
«Tegemist oli inimliku eksitusega hinnasildi paigaldamisel. Klient, kelle juuresolekul hinnaerinevus tuvastati, seda toodet ei ostnud. Kontrollisime ka üle, et ühtegi toodet eksliku hinnaga ei müüdud ja kõik kliendid said madalama hinnaga toote,» ütles ta.
Ljubobratets edastas toimetusse pöördunud isikule vabanduse eksitava hinnasildi pärast. Ühtlasi soovitab ta kõikidel kaupluste külastajatel sellekohaste märkuste ja ettepanekutega otse ettevõtte poole pöörduda.