Populaarne sotsiaalne ostukeskkond purustas eile kõik senised rekordid, müües eilse päevaga kokku 4307 vautšerit õhtustamiseks kohvik-lounge'is Zebra, koguväärtusega ligikaudu 1,3 miljonit krooni.
Cherry.ee müüs päevaga 1,3 miljoni krooni väärtuses vautšereid
Eile pakkus Cherry.ee müügiks Narva maanteel asuva Zebra vautšerit 300 krooni väärtuses hinnaga 125 krooni.
«Sõin poole kümne paiku rahulikult hommikust, kui müügiinimene teatas, et 700 vautšerit on juba müüdud. Siis oli selge ka, et sellest sünnib rekord,» kommenteeris Cherry tegevjuht Priit Tomp.
Ka varasemalt on Cherry keskkonnas kõige paremini läinud kaubaks just söögikohtade vautšerid.
Nende seast omakorda on kõige popimad olnud sushipakkumised – eile rekordeid löönud Zebra on samuti tuntud hea sushi poolest.
Zebra kohvik-lounge'i juhataja Anna Hodorkina sõnul ei osanud nad sellist edu absoluutselt oodata.
«Mõtlesime, et müüakse ehk tuhat vautserit, kuid saime endale päevaga rohkem kui poole kuu kliendid,» sõnas Hodorkina.
Cherry.ee on Eesti juhtiv sotsiaalne ostukeskkond, kust leiab iga päev vähemalt ühe väga hea pakkumise, mille saab ööpäeva jooksul soetada keskmiselt 60 protsenti tavahinnast soodsamalt.
Tänaseks on viis kuud tegutsenud Cherry müünud ligi 39 000 vautšerit, igapäevaste külastajate arv ulatub 10 000 inimeseni ning ostjad on müüdavate toodete ja teenuste tavahindadest säästnud ühtekokku 7,8 miljonit krooni.