LinkedIn jagab üheksat kasulikku nõuannet selle kohta, mida tasuks uues töökohas kiiremaks kohanemiseks ette võtta.
9 asja, mida esimestel kuudel uues töökohas ette võtta
Kutsu kolleeg lõunale
Kui sa saad varakult sina peale õigete inimestega, aitab see kiiremini ja sujuvamalt uude rolli sisse elada.
Tutvu oma juhi tööstiiliga
On väga oluline, et sa oleks oma uue ülemusega ühel lainel. Näiteks - kas ta eelistab suhtlusel näost näkku vestlusi või meilide saatmist. Selliste väikeste asjadega kursis olemine võib sulle tulevikus märkimisväärset edu tuua, näiteks kiiremini edutamiseni viia.
Leia endale kontorist liitlane
Iga uus töötaja peaks endale otsima mõne pikemat aega ettevõttes töötanud kolleegi, kellega sõbralikke suhteid arendada ja vajadusel abi küsida.
Saa tuttavaks ettevõtte kultuuriga
Tea oma ettevõtte väärtusi ning hoiakuid, et kiiremini tiimi sulanduda ning endale head mainet luua.
Tea, keda kohtad, enne kui teda kohtad
Hea viis, kuidas oma uute kolleegidega kiiremini lähedaseks saada, on teha juba enne nendega kohtumist veidi uurimistööd, et teada, kellega täpsemalt koostööd tegema hakkad.
Uuri, mida sinu tööandja kohta meedias kirjutatakse ja räägitakse
Vahel aitab kõrvalseisja pilk tabada täpsemalt ettevõtte olemust, kui ettevõtte poolt avalikkusele kuvatavad väärtused ja hoiakud.
Õpi ekspertidelt
Jälgi kogu sinu tööandja sektorit analüüsivaid eksperte ja arvamusliidreid, et olla kursis kogu majandusharu trendidega.
Õpi oma kolleegidelt
Ürita tutvuda võimalikult paljude kolleegidega ning aretada vestlusi võimalikult erinevatel teemadel. Sa võid üllatuda, kui palju nad suudavad sulle sinu töö kohta õpetada.
Arenda oma oskusi ja kasvata teadmistepagasit
Ürita suurendada oma igapäevatööd puudutavaid teadmisi ja oskusi ka väljaspool tööaega. Internetis on suur hulk veebipõhiseid kursuseid, mis pakuvad enesetäiendamise võimalusi pea kõikidel elualadel. Paljud neist on ka tasuta.