Tarbijaportaaliga võttis ühendust Madis, kelle sõnul Tpilet.ee müügikeskkonnas võivad bussipiletite hinnad olla eksitavad - marsruudi infot vaadates näed üht hinda, piletit ostma hakates teist.
Bussipileti hind ajas mehe segadusse
«Täna selgus, et LuxExpress eksitab oma ostjaid Tpilet.ee müügikeskkonnas,» kirjutas Madis. Kui ta reise uuris, nägi kell 09:50 Tallinn-Pärnu bussipileti hinda seitse eurot, ostmisprotsessi alustades tõusis aga hind hoobilt kaheksa euroni. Kliendiliinile helistades pakuti talle kaht võimalikku varianti: seitsmeeurosed piletid on otsas või keegi ostis temaga paralleelselt selle hinnaga piletit.
Lux Expressi bussifirma infojuht Marina Bachmann kinnitas, et infotelefonilt saadud teave vastab tõele - hinna muutumine ostuprotsessi käigus sai olla seotud vaid sellega, et samaaegselt sooritas ostu ka keegi teine, kes jõudis tehinguga kiiremini lõpule.
Igas hinnaklassis on piletite hulk piiratud ja kui viimane seitsmeeurone pilet ära ostetakse, kasvabki automaatselt järgmiste piletite hind. Seega eksitusega Bachmanni sõnul tegemist ei olnud, pigem oli see ebaõnn. «Nii nagu tavalises kaupluses, võib ka veebipoes juhtuda, et keegi napsab viimase soodsa toote nina alt ära. Selliste olukordade vältimiseks saame vaid soovitada soetada pilet võimalikult varakult, et kindlustada endale soodsaima hinnaga sõit,» lisas ta.