Reformierakonna projekt «Tee ise valimisreklaam» võitis globaalsel reklaamikonkursil W3 Award kulla.
Reformierakonna projekti tunnustati globaalsel reklaamikonkursil
Eesti e-turundusagentuur ADM Interactive võitis globaalsel reklaamikonkursil W3 Award nii kuld- kui ka hõbemedali ning tulemus on seda märkimisväärsem, et sel aastal konkureeris W3 Awardsil üle 3500 Internetiturunduse projekti kogu maailmast, kirjutas Best Marketing.
W3 Awards kuldmedali poliitilise nakkusturunduse kategoorias võitis ADMi poolt koostöös Kontuur Leo Burnetti, Division Interactive´i ja Catapult Films-iga Reformierakonnale tehtud projekt «Tee ise valimisreklaam».
ADMi turundusjuht Katariina Tähe sõnul hindavad nad võitu seda enam, et arvestatav osa võistlustöödest pärines USAst, kus e-turundusteenuste turg on Eestist märkimisväärselt jõulisem ja konkurentsitihedam.
«W3 imponeeris just oma e-turundusele orienteeritusega ja mastaapsusega. Esitasime sinna projektid, mis on saanud tunnustusi nii kohalikelt konkurssidelt kui ka Golden Hammerilt ja KIAFilt.»
Täht lisas, et nii head tulemust nad ausalt öeldes ei oodanud ja seda enam on selle üle hea meel.
Võidutöö üheks tugevuseks on tema sõnul kindlasti ka see, et tulemus loodi mitme agentuuri koostööna. «Tänud siinkohal nii Kontuurile, DIA-le kui Catapult Filmsile.»
W3 Award on üks maailma suurimaid selgelt e-turundusele spetsialiseerunud konkursse. Põhjalikku e-le pühendumist näitab ka kategooriate mastaap: kaheksa põhikategooriat jagunevad kokku 264 erinevat e-turunduse valdkonda puudutavasse alamkategooriasse.