Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Samsung pakub uut teenust Galaxy Care ainult Baltimaades

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Aivar Pau
Copy
Samsung Galaxy S6 Edge Plus
Samsung Galaxy S6 Edge Plus Foto: Laura Lean/PA Wire/PA Images

Samsung pakub alates septembrist vaid Baltimaades mobiiliteenust Galaxy Care, mille abil saab klient oma telefoni tasuta kindlustada ekraani- ja veekahjustuste vastu ning Galaxy S6 seeria seadme puhul remondi ajal ka tasuta asendustelefoni kasutada.

Galaxy Care teenusega kaasnev kindlustus veekahjude vastu kehtib Galaxy S6, Galaxy S6 edge ja Galaxy S6 edge+ nutitelefonidele ning ekraanikindlustus lisaks Galaxy S6 seeria telefonidele ka järgnevatele seadmetele: Samsung Galaxy Note 4, Galaxy Note Edge, Galaxy A7, Galaxy A5, Galaxy Alpha, Galaxy S5 ja Galaxy Tab S.

Ühe aasta jooksul saab klient oma seadet remontida kaks korda olenemata sellest, mis riigis õnnetus juhtus, katta tuleb ainult omavastutuse osa.

Vaid S6 klassi seadmete puhul kehtib teenus, kus klient  ei pea enam ise teeninduskeskusse minema ise, vaid kuller toob kliendile asendusseadme, viib parandamist vajava seadme teenindusse ning toob hiljem tagasi, ütles Samsung Eesti suurkliendi müügijuhit Risto Leedo.

See teenus toimib esialgu Tallinnas, Riias ja Vilniuses ning kasutada saab seda üks kord aasta jooksul alates Galaxy Care'i aktiveerimisest. Remondikulude katmine sõltub sellest, kas tekkinud kahju käib garantii alla või mitte.

Galaxy Care teenuse aktiveerimiseks tuleb kliendil 30 päeva jooksul pärast seadme ostmist Samsung Galaxy Care rakendus GALAXY Apps rakendustepoest alla laadida ja aktiveerida.

Tagasi üles