Päevatoimetaja:
Sander Silm

E-Maxima ostukorv on viis korda suurem kui kaupluses

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Kohaletoimetamiseks ettevalmistatud E-Maxima tellimus.
Kohaletoimetamiseks ettevalmistatud E-Maxima tellimus. Foto: Maxima Eesti

Maxima veebipood on nüüdseks avatud olnud pool aastat ning selle aja jooksul teenindati üle 12 000 kliendi.

Enimmüüdud kaubad Maxima veebipoes on puu- ja juurviljad, piimatooted ning väikelastele mõeldud toidud ja mähkmed.

«Esimese kuue kuu baasil võime öelda, et Eesti tarbija on toidu- ja esmatarbekaupade veebipoe hästi omaks võtnud,» ütles E-Maxima projektijuht Mihhail Solovjov.

Võrreldes tavalise kaupluse ostukorvi keskmise maksumusega on E-Maxima kliendi ostukorv ligi viis korda kallim. Seejuures sisaldab selline tellimus keskmiselt 24 erinevat kaupa.

«Tellitud kauba sortiment on üsna sarnane tavalise poekülastuse ostukorviga – eelistatumad kaubad on puu- ja juurviljad, piimatooted. Mõnevõrra rohkem soetatakse siiski lastetoite ja mähkmeid,» ütles Solovjov. Ta pidas seda mugavaks võimaluseks näiteks sel puhul, kui emal pole võimalik väikelapsega poodi minna ning ta saab kauba endale koju kätte tellida.

«E-kaubandus ka toidu- ja esmatarbekaupade sektoris on Eestis selge tulevikutrend ning usume, et E-Maximat saadab edu ja klientide usaldus,» lisas Solovjov.

Tagasi üles