Elisa kliendibaasi analüüsi ja Ericssoni tehtud uuringu tulemusi kõrvutades selgus, et tallinlased veedavad Youtube'i videokeskkonnas ülejäänud maailmaga võrreldes märksa kauem aega.
Tallinlased on võrreldes muu maailmaga suured Youtube'i fännid
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kui tallinlastel kulub mobiilse interneti andmemahust 30 protsenti Youtube'is surfamisele, siis Ericssoni statistika alusel on maailmapraktika näitajad poole väiksemad, jäädes 13 protsendi juurde.
Kui Youtube'is veedavad tallinlased muu maailmaga võrreldes poole rohkem aega, siis Facebooki keskkonnas on pealinlased tagasihoidlikumad. Elisa kliendibaasi analüüsi alusel kulutavad tallinlased Facebookile 6 protsenti mobiilse interneti andmemahust ning Ericssoni uuringu alusel on vastav number maailmas 17 protsenti.
*Andmed põhinevad Ericssoni mobiilse interneti kasutusanalüüsil maailmas ning Elisa kliendibaasi analüüsil Tallinnas.