«Ülemiste kaupluse New Yorkeris on müügil t-särgid, millel on kujutatud Ameerika lõunaosariikide lipp, see lipp on ajalooliselt seotud orjandusega ja tänapäeval on sellel endiselt rassismi õhutamise konnotatsioon. Miks on sellise sümboolikaga riided kaubanduskettides müügil?» küsib lugeja.
Lugeja küsib: miks müüb rõivafirma rassismi õhutavaid tooteid?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab New Yorkeri Eesti finatnsosakonna juhataja Jelena Aasmaa.
Meie disain on alati seadnud esiplaanile moe aspekti ja mitte kunagi ei ole see poliitikast motiveeritud. Kes New Yorkerit tunneb, see teab, et vahel me meelsasti ka pisut provotseerime, sest rahvusvahelise moeettevõttena on meile üsnagi oluline, et saame oma moega rassismi ja diskrimineerimise vastu välja astuda.
New Yorker tänab saadetud tähelepaneku eest ja vabandame väga, kui toote idee on väära mulje jätnud.