Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Apple Watch kukutas kõvasti kellade müüki USAs

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnis Oja
Copy
Apple'i nutikellad Moskvas asuvas poes.
Apple'i nutikellad Moskvas asuvas poes. Foto: SCANPIX

Kellade müük USAs tegi juunis seitsme aasta suurima kukkumise, mis on esimeseks signaaliks, et Apple Watch hakkab sööma traditsiooniliste ajamõõtjate turgu, vahendab Bloomberg.

Kellade jaemüük oli jaanikuus 375 miljonit dollarit, mis oli 11 protsenti vähem kui eelmise aasta juunis. Tükkides mõõdetuna kukkus ajamõõtjate müük 14 protsenti, mis on suurim langus alates 2008. aastast.

«Apple Watch on saavutamas märkimisväärset penetratsiooni,» ütles uudisteagentuurile luksuskaupade turu analüüsikeskuse NPD Goup turu-uuringu divisjoni juht Fred Levin. «Esimesed paar aastat saavad olema rasked moekellade kategoorias,» lisas ta.

Kõige suurem risk on alla 1000 dollarit maksvate kellade kategoorias, sest selle hinnaklassiga kellade ostjad on andnud mõista, et nad ostavad tõenäoliselt Apple Watchi. Kõige suurem kukkumine, 24 protsenti, oligi kelladel hinnavahemikus 100 kuni 149,9 dollarit.

Apple on seni keeldunud ütlemast, kui palju Apple Watche on nad müünud.

Tagasi üles