Kellade müük USAs tegi juunis seitsme aasta suurima kukkumise, mis on esimeseks signaaliks, et Apple Watch hakkab sööma traditsiooniliste ajamõõtjate turgu, vahendab Bloomberg.
Apple Watch kukutas kõvasti kellade müüki USAs
Kellade jaemüük oli jaanikuus 375 miljonit dollarit, mis oli 11 protsenti vähem kui eelmise aasta juunis. Tükkides mõõdetuna kukkus ajamõõtjate müük 14 protsenti, mis on suurim langus alates 2008. aastast.
«Apple Watch on saavutamas märkimisväärset penetratsiooni,» ütles uudisteagentuurile luksuskaupade turu analüüsikeskuse NPD Goup turu-uuringu divisjoni juht Fred Levin. «Esimesed paar aastat saavad olema rasked moekellade kategoorias,» lisas ta.
Kõige suurem risk on alla 1000 dollarit maksvate kellade kategoorias, sest selle hinnaklassiga kellade ostjad on andnud mõista, et nad ostavad tõenäoliselt Apple Watchi. Kõige suurem kukkumine, 24 protsenti, oligi kelladel hinnavahemikus 100 kuni 149,9 dollarit.
Apple on seni keeldunud ütlemast, kui palju Apple Watche on nad müünud.