Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Ostukampaaniad koguvad müügi- ja külastusrekordeid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Martin Šmutov
Copy
Lihalett.
Lihalett. Foto: Elmo Riig / Sakala

Kuigi erinevaid sooduskampaaniaid korraldatakse suuremates toidukauplustes tegelikult aasta läbi, on Saaremaa poodides täheldatud, et ostjaid on praegu taas rohkem kui mõne aja eest ning ostetakse rohkem ka soodushinnata tooteid.

Oktoobri alguses Auriga kaubanduskeskuse kaheaastaseks saamise sünnipäevapeo kulminatsiooniks olnud ostuöö tõi näiteks kohale umbes 15 000 inimest, kirjutas Saarte Hääl.

Nii Saare Selveris kui ka Kuressaare Maximas on aga täheldatud, et inimesed ostavad praegu rohkem ja seda vaatamata sellele, et erinevaid sooduskampaaniaid, lisaks nädalalõpu- ja püsikliendipakkumisi, on tegelikult aasta läbi.

«Kampaaniatooteid ostetakse alati tavapärasest rohkem, aga praegu on märgata üldist ostujõu paranemist ja ostukorvi jõuab taas üha enam tavahinnaga tooteid,» ütles A-Selver ASi avalike suhete juht Annika Vilu.

Kui aasta läbi on ostetuimad tooted Saare Selveris kilepiim, banaan, tomat, hakkliha ja sai, siis viimase laadakampaania hittideks Saaremaal kujunesid Vilu kinnitusel Merrildi kohv, Jägermeister, Snickersi šokolaadid ja mitmesugused lihatooted.

Tagasi üles