Päevatoimetaja:
Erkki Erilaid
Saada vihje

Veebiklubi tunnustas Saku Gurmaanide Kollektsiooni veebilehte

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Saku Gurmaanide Kollektsiooni koduleht.
Saku Gurmaanide Kollektsiooni koduleht. Foto: Saku Õlletehas

Septembri parimaks veebilahenduseks valiti DIA (Division Interactive) poolt Saku kvaliteetõlledele tehtud veebileht.

8. oktoobril sai Velveti kontoris esimest korda silmast silma kokku Veebiklubi kus valiti viimase kuu parim veebilahendus, kirjutas Best Marketing.

Hääletusel osalesid Uku Nurk (Ecwador), Janno Siimar (Velvet), Kaupo Kalda (OKIA), Jüri Muhhin (Webmedia), Tajo Oja (Fraktal) jt.
Võidutöö Saku Gurmaanide Kollektsiooni veebileht toodi esile kui eriti kaunilt teostatud ja pikalt tähelepanu köitev veebileht.

«Isiklikult olen seisukohal, et video osakaal veebiturunduses suureneb lähiajal ning see töö on hea eeskuju,» ütles Veebiklubi üks eestvedaja Kaupo Kalda.
Veebiklubi on klubi, kuhu kuuluvad erinevate Eesti digiagentuuride esindajad. «Meie kokkutulemise põhjuseks ja ajendiks on suhelda ning arendada oma ala, toetada noori ja taasinnustada vanu tegijaid. Leida lahendusi ühistele probleemidele ja jagada kogemusi. Tunnustada head tööd ja anda konstruktiivset tagasisidet. Sest alati saab paremini,» selgitas Veebiklubi olemust Janno Siimar Velvetist.
Edaspidi plaanitakse regulaarselt iga 1-2 kuu tagant kohtuda, et veebiteemasid arutada ja parimaid veebilahendusi välja valida.

Iga kord hakatakse kohtuma eri kontoriteks ja eesmärgiks on võetud  ühist «paati» paremaks teha ehk Eesti veebindust edendada.

«Hääletame nende tööde vahel, mille screenshot'id Veebiklubi Facebooki lehele lisatud on. Püüame leida iga kuu mõne töö, mis ükskõik millises valdkonnas heas mõttes silma paistab, olgu selleks siis veebileht, kampaaniasait, bänner, sotsmeedialahendus või mis iganes muu veebimeedia,» rääkis Kalda ja lisas, et loodetavasti on nende tegevus motivaatoriks, mis paneb kõiki rohkem pingutama.
Veebiklubi on Facebooki-põhine vabavormiline klubi, mille eesmärgiks on Eesti veebinduse ühine arendamine ja kaunite tööde ning heade tegijate esiletõstmine.

Veebiklubi eestvedajateks on Kaupo Kalda (OKIA) ja Marko Saue (GOAL).

Märksõnad

Tagasi üles