Hiljuti lõppenud kampaaniamüükidelt ostsid inimesed palju WC-paberit, võid, banaane ja juustu.
Kampaaniamüükide hitid: WC-paber, liha ja või
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Igapäevaeluks vajalik olid müügihitiks nii Stockmanni Hulludel Päevadel kui ka Kaubamaja Osturallil, kirjutas Õhtuleht.
Samuti oli näiteks WC-paber minev kaup Rimi Tudish-Piip kampaania ajal. Rimi kampaaniamüügi avapäeval jooksid ostjad tormi veel kaelakarbonaadile, mida müüdi kokku kolm tonni, odavat juustu müüdi esimese päevaga pea 1000 poolekilost tükki.
Selveri Laadapäevadel osteti poeketi teatel hoogsalt šokolaadi, õlut, pirukaid, küünlaid ja seepi.