/nginx/o/2009/04/01/157198t1h4be9.jpg)
Hiljuti lõppenud kampaaniamüükidelt ostsid inimesed palju WC-paberit, võid, banaane ja juustu.
Hiljuti lõppenud kampaaniamüükidelt ostsid inimesed palju WC-paberit, võid, banaane ja juustu.
Igapäevaeluks vajalik olid müügihitiks nii Stockmanni Hulludel Päevadel kui ka Kaubamaja Osturallil, kirjutas Õhtuleht.
Samuti oli näiteks WC-paber minev kaup Rimi Tudish-Piip kampaania ajal. Rimi kampaaniamüügi avapäeval jooksid ostjad tormi veel kaelakarbonaadile, mida müüdi kokku kolm tonni, odavat juustu müüdi esimese päevaga pea 1000 poolekilost tükki.
Selveri Laadapäevadel osteti poeketi teatel hoogsalt šokolaadi, õlut, pirukaid, küünlaid ja seepi.