EMT ja Elioni ametlikust ühinemisest on möödas kõigest 11 kuud, kuid Eesti Telekomi juhi Valdo Kalmi sõnul algas liitumisprotsess juba palju varem ning päädib kahe praeguse kaubamärgi täieliku kadumisega.
Tellijale
EMT ja Elion sulavad tasapisi kokku
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Praegu oleme tõesti kahe kaubamärgi all, aga nii see kindlasti ei jää. Me liigume ühe brändi suunas,» rääkis Kalm Postimehele. Eesti Telekomi juht ei soovinud praegu olla konkreetsem, sest lõplik tärmin, millal üheks kaubamärgiks sulandumine teoks saab, pole veel paigas ning lihtsalt uue kaubamägi nimega välja tulla pole mõistlik.