Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Viktoria Ruubelist sai Halensi Euroopa turundusjuht

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Viktoria Ruubel
Viktoria Ruubel Foto: Best Marketing

Oktoobri algusest töötab Halensi Euroopa turundusjuhina Viktoria Ruubel, kelle koordineerida on kogu Halensi kaubamärgi turundustegevus 14 erinevas Põhja-, Kesk- ja Ida-Euroopa riigis.

«See on organisatsioonis uus positsioon, mille järele tekkis vajadus seoses firma intensiivse laienemisega uutele turgudele. Minu töö seisneb Halens’i kaubamärgi visiooni loomises ning elluviimises, uute müügikanalite arendamises ning koostöös eri riikide turundusüksustega,» rääkis Viktoria Ruubel Best Marketingile.
Halensi kaubamärk on üks kolmest kaubamärgist Halens Group’i portfoolios, kuhu kuuluvad lisaks veel ka Cellbes ning Bubbleroom. Halens Group on suurim erakapitalil põhinev kaugmüügi firma Põhja- ja Kesk- ja Ida-Euroopas.
Varem on Ruubel tegelenud turunduse ja ärijuhtimisega Skype’is, Hewlett-Packardis, GuardTime’is ja Papyruses.

2010. aastal asutas Ruubel Eestis venekeelsele sihtrühmale suunatud reklaamifirma Agentura, kuid seoses antud niši väiksusega plaanib ta lähitulevikus agentuuri kontseptsiooni muuta ja hakata tegelema eksporditurunduse valdkonnaga.

Märksõnad

Tagasi üles