Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Ajalehtede Liit valis välja parimad kolmanda kvartali lehereklaamid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Info-Auto reklaam «Suvekaupade soodusmüük»
Info-Auto reklaam «Suvekaupade soodusmüük» Foto: Info-Auto.

Eesti Ajalehtede Liidu (EALL) liikmeslehtede reklaamijuhid valisid välja kolm parimat ajalehtedes selle aasta kolmandas kvartalis ilmunud reklaami.

Kolm parimat on:

Viru Keskuse reklaam «Tarkus on peas. Tarkus on poes», mis ilmus augustis. Reklaamiagentuur on Vatson Wunderman.

Samuti augustis ilmunud Info-Auto reklaam «Suvekaupade soodusmüük». Reklaami kujundus Info-Autolt endalt.

Septembris ilmunud Saku Rocki reklaam «Tabula Rasa», agentuuriks Tank ja meediaagentuuriks Omnicom Media Group.

Aasta parima reklaami auhinna eesmärk on tunnustada loovagentuuri, klienti, meediaagentuuri või reklaami loojat (kui reklaam pole valminud loovagentuuris).

Auhinnale kandideeriv reklaam võib olla ilmunud nii põhilehes, lisas, kleebitud lehe külge jne.

Hindamise aluseks on reklaami efektne disain ja sõnum. Konkursil võivad osaleda ka välismaiste reklaamide adaptsioonid. Piiranguid reklaami suurusele ja erilahendustele ei ole.

EALL liikmeslehtede reklaamijuhtidest koosnev eelžürii valib igas kvartalis välja kolm parimat, kes kõik pääsevad finaali.

12 finalisti seast valib võitja žürii, mille  suurus on kuni seitse liiget ja kuhu kuuluvad vähemalt kolm liikmeslehtede esindajat, kliendi esindaja, loovagentuuride esindaja ja ekspert. Aasta parima reklaami auhind kuulutatakse välja ja antakse üle koos aasta ajakirjandusauhindadega. 

Võitnud reklaam trükitakse ära EALLi liikmeslehtedes. Võitja saab hinnalise meene ja oma valikul tasuta aastase lehetellimuse. 

Tagasi üles