Seoses klienditeeninduse ümberkorraldamisega avab võrguettevõte Elektrilevi Pärnus, Jõhvis, Tartus ja Tallinnas esindused, kus kliendid saavad sõlmida võrgu- ja liitumislepinguid ning lahendusi teistele elektrivõrguga seotud teemadele.
Elektrilevi avab e-teeninduse suurest osakaalust hoolimata uusi esindusi
«Uutes esindustes aidatakse kliente elektrivõrgu küsimustes elavas järjekorras, teistes maakonnakeskustes on meie spetsialistiga võimalik kohtuda eelneval kokkuleppel,» ütles Elektrilevi klienditeenindusosakonna juhtaja Ainer Tiitson.
Elektrilevi kliendipöördumiste analüüs näitab, et esinduste külastamine on järjepidevas langustrendis ning tihti tullakse esindusse harjumusest või teadmatusest.
«Tegelikult saavad kõik küsimused mugavama ja kiirema vastuse e-teeninduse, e-kirja või telefoni teel,» selgitas Tiitson. Ta lisas, et juba täna eelistab üle 90 protsendi klientidest ajast ja kohast sõltumatut klienditeenindust, millele võrguettevõte on püüdnud vastu tulla uute teenustega e-teeninduses. Alates märtsist on võimalik võrgulepinguid koostada telefoni teel ja allkirjastada e-teeninduses.
Tiitsoni sõnul on seoses avatud elektrituruga klientide teadlikkus elektrimüüja ja võrguettevõtja tegevusalade osas kasvanud, kuid veel tänagi selgitavad klienditeenindajad iga päev võrguettevõtte vastutust avatud elektriturul.
Kui võrguettevõte klient ei saa oma küsimustele lahendust Elektrilevi e-teeninduses, e-kirja teel või klienditelefonil 777 1545, on tal võimalus kokkuleppeliselt kohtuda Elektrilevi spetsialistidega kõikides maakonnakeskustes.
Elektrilevi klienditeeninduse uued esindused asuvad Pärnus Energia tänav 4, Jõhvis Sompa tänav 36, Tartus Ilmatsalu tee 5 ja Tallinnas Kadaka tee 63.