Air Baltic on otsustanud võtta kasutusele odavlennufirmade Ryanair ja Wizzair strateegia, lootes seeläbi hakata kasumit teenima.
Air Balticu juht paljastas lennufirma uue strateegia
Nüüd, kus halvad ajad on möödas ja kriisist on välja tuldud, on aeg hakata mõtlema kasumi teenimisele, vahendab TVnet Air Balticu tegevjuhi Martin Gaussi Läti Raadio 4-le antud intervjuud. «Ettevõtte tulevik on odavad piletid, Ryanair ja Wizzair on meie konkurendid,» rääkis Gauss. Ta kinnitas, et lennufirma siht on katta kõik kolm Balti riiki ja luua nende pealinnades parimad tingimused lendamiseks.
Läti raadiokuulajad küsisid ka, miks nõuab lennufirma iga liigutuse eest lisaraha. «See on meie ärimudel – kui ostad põhipileti, siis tuleb maksta lisateenuste eest. Ma ei näe, et meie konkurentidel oleks teine praktika. Muidugi – pakkuda tasuta vett on hea idee –, aga kui ostate Eco klassi pileti, mille hind on suhteliselt väike, siis tuleb kõige muu eest pardal maksta. Kui ostate äriklassi pileti, saate tasuta ka šampust,» selgitas ta.