Päevatoimetaja:
Sander Silm

Uus liinioperaator teeb piletiostu mugavamaks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Siiri Liiva
Copy
Tallinna Sadamal on plaanis saare püsielanike piletiostmine teha elanikeregistri põhiseks.
Tallinna Sadamal on plaanis saare püsielanike piletiostmine teha elanikeregistri põhiseks. Foto: Küllike Rooväli / Postimees / Scanpix

Järgmise aasta oktoobris uute laevadega praamiliinidel opereerimist alustav Tallinna Sadam laseb piletimüügisüsteemi välja töötada tarkvarafirmal Infosys OÜ, kellelt ootab autode sadamatest läbipääsu ja reisijate piletiostu veelgi mugavamaks tegevaid uusi rakendusi.

«Otsustasime Infosys OÜ kasuks, sest seal töötavad inimesed, kes olid sarnast piletimüügisüsteemi varem välja arendanud ja nende nägemus toodangust osutus kõige paremaks,» märkis AS Tallinna Sadam juhatuse liige Allan Kiil, vahendab Meie Maa.

Tallinna Sadam kutsus läbirääkimiste laua taha kokku kõik need, kes piletimüügisüsteemi ennem teinud või võimelised tegema, lisaks firmad, kes ise asja vastu huvi üles näitasid, ning võttis neilt pakkumused – kokku sai taolisi ettevõtteid viis.

Ettepaneku osaleda praamipiletite müügilahenduse pakkumisel tegi teiste seas ka Eesti suurim piletite on-line müügivõrk Piletilevi, kuid Kiili sõnul nende soov Tallinna Sadamat ei rahuldanud.

Uue piletiostusüsteemiga on Tallinna Sadamal plaanis lihtsustada saarlaste, hiidlaste ja muhulaste kui saare püsielanike piletiostmist ning teha see elanikeregistri põhiseks.

Refereeritud artiklit saab täismahus lugeda Meie Maast.

Tagasi üles