Maailma populaarseima sotsiaalvõrgustiku teise kvartali käive kasvas mulluselt 2,91 miljardilt dollarilt 4,04 miljardi dollarini, kasum langes samal ajal aga 788 miljonilt dollarilt 715 miljoni dollarini, kirjutab Reuters.
Hüppeliselt kasvanud kulud vähendasid Facebooki kasumit
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eelmise aasta teise kvartaliga võrreldes kasvasid ettevõtte kulud 82 protsenti 2,77 miljardi dollarini, käesolevaks aastaks oodatakse mullusega võrreldes kokkuvõttes 55-60 protsendi suurust kulude kasvu.
«Me investeerime oma järgmistesse teenusepakettidesse ning tulevikuinvesteeringutesse nagu Messenger, WhatsApp ja Oculus,» selgitas ettevõtte ärijuht Sheryl Sandberg.
Facebooki igakuiste kasutajate arv kasvas 13 protsenti 1,49 miljardi inimeseni, neis 1,31 miljardit kasutajat sisenesid keskkonda mobiilsete seadmete vahendusel.
Igapäevaselt kasutavad sotsiaalvõrgustikku 968 miljonit inimest ehk 17 protsenti rohkem kui eelmise aasta juunis.