Mühinal kasvav Hiina tehnoloogiaettevõte Huawei möödub maailmas ühest mobiiltelefonide müüjast teise järel, Eestis tahab firma kasvatada turuosa iga aastaga kaks korda.
Tellijale
Huawei pürib mobiiliäri liidriks
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Esimesel poolaastal müüs Huawei üle maailma 48,2 miljonit nutiseadet ja on tõusnud Samsungi ja Apple’i järel kolmandaks.
«Kolm aastat tagasi ei teadnud ka mu oma perekond Hiinas midagi kaubamärgist Huawei,» ütles Huawei Baltimaade üksuse peadirektor Jack Zhu. Toona otsustas ettevõtte juhtkond asuda looma oma brändi nutitelefone – mitte üksnes Hiina turule, vaid selleks, et vallutada nendega maailm.