Päevatoimetaja:
Sander Silm

Nutiseadmete võidukäik vähendab Canoni kaameramüüki

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: PM Majandus
Copy
Canoni logo.
Canoni logo. Foto: SCANPIX

Jaapani foto- ja videoseadmete tootja Canoni kvartalikasum langes aastaga 16 protsenti, mistõttu on ettevõte sunnitud kärpima kogu aasta majandusprognoose, kirjutab Reuters.

Canoni kasum langes möödunud kvartalis 81 miljardilt jeenilt 68 miljardile jeenile (552 miljonile dollarile) ning ettevõte langetas oma aasta kasumiprognoosi 255 miljardilt jeenilt 245 miljardile jeenile (2 miljardile dollarile).

«Hoolimata soliidsetest tulemustest Jaapanis oli vahetavate objektiividega digitaalsete kaamerate müük teistes regioonides silmitsi keeruliste tingimustega ning digitaalsete kompaktkaamerate müük langes möödunud aastaga võrreldes pea kõikides regioonides,» teatas Canon pressiavalduses.

Nutiseadmete populaarsus ning nende kaamerate kvaliteedi tõus on viimastel aastatel traditsioonilised kaameratootjad selge löögi alla pannud. Canon on üritanud seda kompenseerida uutesse äridesse investeerimisega. Näiteks tegi ettevõte sel aastal 2,7 miljardi dollari suuruse ostupakkumise videojälgimissüsteeme arendavale firmale Axis AB.

Tagasi üles