Tellija pole rahul spetsiaalselt talle valmistatud köögimööbliga, sest kokkupanemisel selgus, et mööbli uste muster ei jookse kokku.
Tellitud köögimööbel jäi müügisalongis nähtule alla
Tellija nõuab mööblitootjalt Mööbliexpert Grupp uusi uksi, mis oleks lõigatud samast plaadist järjest, et muster oleks kokkusobiv: nii nagu oli tellija sõnul müügisalongis välja pandud mööblil, on kirjas tarbijakaitse komisjoni otsuses.
Mööblitootja pakkus tellijale enne tarbijakaitse poole pöördumist, et valmistab 150 euro tasumisel uksed, mille muster jookseb kokku, kuid tarbija polnud nõus juurde maksma.
Kaupleja vaidleb kaebusele vastu ning ei soovi sõlmida kompromissi. Firma sõnul polnud lepingus kokkulepet, et spooni muster peab kokku sobituma. Mööbliexpert Grupp viitab, et salongis oli suurema mustriga mööbel ja seda saab hõlpsamalt kokku sobitada. Komisjoni istungi ajal ütles kaupleja, et uute uste valmistamine on võimalik, kui tarbija tasub täiendavalt 1500 eurot. Nii palju oleks mööblitootja sõnul uute detailide valmistamisel materjalikulu, töö teeks kaupleja tasu nõudmata. Sellega polnud uksed tellinud inimene nõus, mistõttu kaupleja seda kompromissi enam ei paku.
Tarbijakaitse komisjoni istungil prooviti leida kompromissi, kuid pooltel ei õnnestunud sellist lahendust leida. Komisjon otsustas rahuldada tarbija kaebuse, sest Mööbliexpert Grupp on rikkunud komisjoni hinnangul sõlmitud müügilepingut ja andnud üle puudusega asja. Komisjoni sõnul on Mööbliexpert Grupil kohustus puudus kõrvaldada.
Kui pooled komisjoni otsusega ei nõustu või seda ei täida, on neil õigus pöörduda vaidluse läbivaatamiseks maakohtusse.