Hiljuti kinnitas McDonald’si vahetuse vanem Šotimaalt, et kiirtoidukoha salajane menüü polegi müüt. Tarbija toimetus käis uurimas, kas salamenüüs välja reklaamitud burgereid on võimalik tellida Eestiski.
Katse: kas kiirtoidurestorani salamenüü eksisteerib Eestiski?
Nimelt olevat võimalik tellida salaja näiteks «Land, Sea and Air» burgerit, mis sisaldab nii veiseliha-, kana- kui ka kalapihvi, «Monster Mac’i», mis sisaldab kaheksat pihvi ja juustuviilu ning «McGangBang» burgerit, mis koosneb nii kana- kui veiselihapihvist.
Toimetus proovis salajasi hiidburgereid tellida Mustamäe, Sõle ja Viru McDonald’sist. Mustamäe ja Sõle kiirtoidurestorani sai külastatud hommikul. Kummastki toidukohast ei olnud võimalik osta tavalist burgerit, sest kella kümneni kehtis seal hommikumenüü. Sellegipoolest uuriti mõlemast kiirtoidukohast, kas oleks võimalik tellida «McGangBang» burgerit, mis koosneb nii kana- kui ka veiselihapihvist.
Teenindajad nii Mustamäe kui ka Sõle McDonald’sis olid mõneti segaduses ja laususid, et pole sellisest burgerist kuulnudki. Toimetus nimetas ülejäänud kaks salamenüü burgerit ning selle peale öeldi, et toodet ei ole ja pakuti hommikumuffinit.
Viru McDonald’sist prooviti salamenüü tooteid tellida lõuna ajal. Esimesena mainiti «McGangBang» burgerit, mille peale teenindaja ütles, et läheb pisut aega. Ta läks kolleegidelt nõu küsima, kuid tagasi tulles selgus, et kesklinna kiirtoidurestoranis toodet samuti ei ole. Pärast mõningat ootaega küsiti teiselt teenindajalt «Land, Sea and Air» burgerit, selgitades, mida see sisaldama peaks. Tuli taas vastus, et antud toodet ei eksisteeri, aga see-eest on menüüs uued burgerid nagu Grand Big Mac ja kolmekordne juustuburger.
McDonald’s Baltikumi tegevdirektori Vladimir Janevski sõnul Eesti McDonald’s restoranides selliseid salajasi menüüvalikuid tõesti ei ole. «Samas tulevad juba sel aastal kolmes McDonald’si restoranis (Sõle, Rocca al Mare, Viru) kasutusele iseteeninduskioskid, mis viivad restoranikülastuse täiesti uuele tasemele ning võimaldavad ka n-ö custom-made (enda tellimuse põhjal valmistatud) burgerite tellimist,» sõnas ta.
Uue kontseptsiooni kohaselt on restoranis lisaks tavalisele kassale ka eraldi toidu tellimise ja kättesaamise punktid, mis tagavad kiire ja tõhusa tellimusprotsessi nii külastajatele kui ka töötajatele.
«Külastajad saavad valida digitaalse puutetundliku ekraaniga iseteeninduskioskist endale eine ja selle käigus teha endale meelepärane burger. Ehk siis teha täiesti oma maitse järgi burger, näiteks tavapärasest erineva kastmega, lisada või eemaldada koostisosi,» selgitas Janevski.