Toyota teatas eile, et müüs selle aasta esimese kuue kuu jooksul 5,02 miljonit sõidukit, jäädes seega alla Volkswageni näidatud numbrile – 5,04 miljonit.
Müügiralli: VW möödus Toyotast
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Avaldatud andmete valguses on Volkswagen seega eesmärgis kerkida automaailma müügikuningaks kolm aastat graafikust ees.
Volkswagenile andis gaasi eurooplaste elavnenud nõudlus uute sõiduriistade järele, kirjutab Bloomberg Business. VW müük koduturul ja Lääne-Euroopas laiemalt kasvas üle kuue protsendi. Euroopa müügistaarid olid Passat ja pisemat sorti noobelmaastur Porsche Macan.
Saksa grupi teel esikoha kindlustamise suunas on ka tõkkeid. Suurimad neist on Hiina autoturu haprus sealse börsi kukkumise järellainetuses, samuti odavate Hiina kastikate ja džiipide konkurents.