Mobiilioperaator Tele2 astus täna julge sammu ja lubab kliente oma iseteenindusse ka sotsiaalmeediavõrgustike kontode abil.
Tele2 uude iseteenindusse pääsemiseks sobib ka Facebook
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Tihti inimesed ei mäleta oma salasõna ja seepärast tegime veebiportaali sisenemise lihtsamaks, kuid sama turvaliseks. Veebiteenindusse saab siseneda nii Google+ ja Facebooki kontoga kui pangalingi ning mobiil-IDga,» ütles Tele2 Eesti müügi- ja turundusdirektori Kristjan Seema.
Tele2 iseteenindusest aadressil minu.tele2.ee saab nagu ikka vaadata jooksvat teenusekasutust, saata sõnumeid, maksta arveid ning tellida ja muuta teenuseid.
Sama teed on varem läinud ka Tele2 konkurent Eesti Telekom, kuid internetipangad ja Elisa nõuavad iseteenindusse sisenemiseks kasutajailt igakordset identifitseerimist mobiil-ID, ID-kaardi või kasutajanime ja parooliga.