Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Lufthansa reisijaid ootavad ees suured muutused

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Lufthansa on tuntud oma kvaliteedi poolest.
Lufthansa on tuntud oma kvaliteedi poolest. Foto: AFP/SCANPIX

Saksa lennufirma Lufthansa võtab kasutusele uut tüüpi piletiklassid, piletite ostmine aga läheb tänu lisatasule kallimaks.

Selle nädala alguses tutvustab Lufthansa ametlikult oma uut piletiklasside süsteemi, vahendab Bild. Nii võetakse kasutusel odavamad piletiklassid Light, Classic ja Flex. Uut tüüpi piletid hakatakse müüma alates 1. oktoobrist.

Odavamate piletite puhul tuleb piirduda vaid käsipagasiga ning nende muutmise võimalust ei ole. Lufthansa esindaja Jens Bischofi sõnul on lennufirma uus põhimõte, et klient maksab vaid selle eest, mida ta tarbib.

Saksamaa suurim lennufirma reageerib nii aina tihenevale konkurentsile, samal lennul võivad nüüd olla täiesti erineva hinnaga piletid – sõltuvalt teenustest, broneerimisest ja vahetusvõimalustest.

«Eesmärk on erinevaid pileteid kasutades lennuk võimalikult ühtlaselt täita,» rääkis Lufthansa juht Jörg Hennenmann. Mullu oli lennukite täituvus keskmiselt 80 protsenti.

Seni oli ühtlane piletite süsteem üks osa Lufthansa brändist. Samas kui tütarettevõte, odavlennufirma German Wingsil on astmeline sooduspakkumiste süsteem.

Samuti tuleb Lufthansa reisijatel arvestada veel ühe muudatusega. Alates septembrist on piletid 16 eurot kallimad, kui need on ostetud rahvusvahelise jaotussüsteemi vahendusel. Sel viisil  müüakse u 70 protsenti lennukipiletitest. Reisifirmad, aga ka  internetiportaalid kasutavad just neid süsteeme pileteid pakkudes.

Tagasi üles