Toidupoes ostlemist eelistatakse internetist ostude tegemisele, sest siis on võimalik ise näha ja hinnata toiduainete kvaliteeti. Sellegipoolest on soomlaste seas näha kasvavat huvi mugava teenuse vastu.
Põhjanaabrite seas kogub hoogu uus ostlemistrend
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Soomlased kulutavad aasta jooksul toidule umbes 16-17 miljardit eurot, sealhulgas 20-30 miljonit sellest on online-ostlemise arved, selgus kaubandusväljaandest Kauppalehti. Töötavate inimeste kiiret eluviisi arvestades on jaemüügijuhid kindlad, et internetiostude trend kogub alles hoogu ning saavutab suurema populaarsuse.
Ühe Soome suurima jaemüügifirma Kesko tütarettevõtte Kesko Foods’i teatel on online-ostude arv kasvanud aasta algusega võrreldes kuus korda, konkurent S Group teatas aga lausa 50-protsendisest internetiostude tõusust.
Siiski pole Soomes internetis ostlemine veel nõnda levinud ja populaarseks saanud nagu mujal riikides - näiteks Suurbritannias moodustab see kogu toidukaupade müügist viis protsenti.