Möödunud pühapäeva hilisõhtul leidis Pirita Selveri külastaja eest väga halvas seisus puu- ja juurviljaleti, kaupluseketi sõnul oli aga tegemist igaõhtuse sorteerimise käigus silma jäänud olukorraga.
Selveri puuviljaletilt vaatasid vastu hallitavad ploomid ja aprikoosid
«Pirita Selveri külastamine sel nädalavahetusel lõi täiesti pahviks – kuidas kauplusekett seletab seda, et puu- ja köögiviljaosakonnas paljud puuviljad ning juurikad lihtsalt hallitasid ja mädanesid?» kostis 19. juuli hilisõhtul kella 22 ajal kauplust külastanud lugeja.
Sealt leidis ta näiteks kilepakendisse pakendatud mädanevate otstega kurgid, hallitavad kapsapead, plekilised ja hallitavad ploomid ning aprikoosid. Tema sõnul valitses selline pilt kaupluse köögi- ja puuviljaosakonnas tervikuna. «Väga paljud erinevad viljad – nagu piltidelt näha – olid söögiks kõlbmatud, samas ei oska mõelda, kuidas ja kes selliseid tooteid üldse ostaks,» lisas ta.
Ka ei olnud see Selveri külastajal esimene kord, kui talle seal selline vaatepilt avanes. «Ehk kontori poolelt tuleb see tõesti Selveri inimestele üllatusena, aga ma arvan, et kohapeal Pirita Selveri juhatajale ja teistele töötajatele kindlasti mitte – see pilt, mis seal avanes, ei olnud mingi väike viga, vaid süsteemne,» märkis ta.
Selveri kommunikatsioonijuhi Erkki Erilaiu sõnul kirjeldab fotodel jäädvustatud olukord igaõhtust puu- ja juurviljade sorteerimist, kus söögiks kõlbmatud tooted välja praagitakse. «Müügisaalis olevaid puu- ja köögivilju tuleb kontrollida tihti ja regulaarselt ning ka päeva lõpul peavad kaupluse müügisaalis olema vaid kvaliteetsed tooted,» selgitas ta.
Erilaiu kinnitusel tegelevad puuviljade ja ka teiste toiduainete väljapaneku, kvaliteedi ja säilitustingimuste kontrollimisega Selveri kauplustes teenindajad ja tootespetsialistid. Lisaks on igal tootegrupil vastutav töötaja, kes peab kandma hoolt, et kaupu riiulites oleks piisavalt ning muuhulgas eemaldama õigel ajal müügilt ka ebakvaliteetsed või aegunud kaubad.
«Samuti on kõikides kauplustes põhjalik kvaliteedikontrollisüsteem ja ka töötajate regulaarne koolitusprogramm, kuid siiski ei ole sellise inimliku eksituse eest keegi sajaprotsendiliselt kaitstud,» nentis Selveri kommunikatsioonijuht. Ta väljendas kahetsust, et sellised puu- ja köögiviljad olid kaupluse puuduliku töökorralduse tõttu jäänud juba varem müügisaalist eemaldamata.
«Selver võtab tootekvaliteediga seotud teemasid tõsiselt ja meil on oma klientide ees väga piinlik ning palume kõigilt vabandust,» lausus Erilaid.