Enda teada TopShopi tasuta kliendikaardi tellinud perelt küsiti selle kättesaamisel kopsakas summa, firma sõnul on tegemist arusaamatusega.
Tasuta kliendikaardi eest esitati kopsakas arve
«Vastates kõikide pakkumiste peale eitavalt ning öeldes, et kõik vajalik on olemas, muudab pehmekeelne müügimees oma telefonikõne suunitlust. Tänatakse, et olete TopShopi klient ja küsitakse, kas on huvi ka kliendikaardi vastu,» jagas oma kogemust tarbijaportaali poole pöördunud Erkko.
Mehe sõnul küsis ta, kas selle eest tuleb ka midagi maksta ja talle vastati, et see on tasuta. «Müügimees pakub kõne lõpus veel, et ta võib panna 100€ eest kuponge ka kaasa. Sellega nõustudes ja vastates, et kui soovite, võite panna, tänab müügimees veel kord ning kõne ongi lõppenud,» kirjutas ta.
Nädala pärast jõudis kohale tähitud pakk, kuid postiljon küsis selle kättesaamise eest 28.85 eurot. Erkko sõnul meenus talle telefonivestlus müügimehega ning ta teavitas postiljoni, et neil ei ole vähimatki kavatsust seda vastu võtta. «Kui mõelda sellele, kui palju vanainimesi ja heauskseid neid pakke vastu võtab, tekitab nördimust, kuna põhimõtteliselt ettevõte lihtsalt petab inimestelt raha välja,» oli ta pahane.
TopShopi kaubamärki esindava Studio Moderna klienditeeninduselt tulnud vastuses seisab, et nende pakutav püsikliendikaart on tasuline. «Meie müügiinimesed peavad toodete pakkumisel, millel on materiaalne väärtus, sellest kindlasti informeerima pakkumuse saajat,» seisab vastuses. Juhul kui müügiinimene vormistab siiski tellimuse, millega pakkumise saaja ei nõustu, on ettevõtte kinnitusel võimalik kullerilt üleandmiseks vormistatud saadetisest loobuda, keelduda seda vastu võtmast.