Päevatoimetaja:
Sander Silm

Õlletootja proovib kätt kosmeetikavallas

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Näo pesemine.
Näo pesemine. Foto: SCANPIX

Carlsbergi õlletehas hakkab lisaks joodavale tootma meestele õllega rikastatud kehahooldustooteid.

Carlsberg Beer Beauty sari koosneb šampoonist, palsamist ja kehalosjoonist, sealjuures iga 250-milliliitrine toode sisaldab poolt liitrit külmkuivatatud õlut, vahendab Telegraph.

«Kuigi õllega kehahooldusvahendid toodeti humoorikas võtmes, on õllel siiski ka kasulikke omadusi, mis mõjuvad juustele ja nahale hästi,» ütles Carlsbergi rahvusvaheliste suhete juht Jim Daniell.

Õlletooted on praegu Carlsbergi koduleheküljel välja müüdud, ent tulevad loodetavasti müügile tagasi.

Muuhulgas pole Carlsberg esimene, kes eksperimenteerib oma tootevalikuga. Varem on Burger King tootnud burgerilõhnalise parfüümi ning Lidl grillilõhnalise parfüümi «Eau de Grill».

Vaata videot õlletoodete ettevalmistamisest.

Tagasi üles