Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Eesti laste näod hakkavad kaunistama tuntud šokolaadi pakendit

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Šokolaadikampaania reklaamnäod Alina ja Martin.
Šokolaadikampaania reklaamnäod Alina ja Martin. Foto: Ferrero Eesti

Oktoobrist alates on populaarne šokolaad Kinder Chocolate poodides saadaval uues pakendis, mida kaunistavad Balti riikide laste, sealhulgas ka eestlaste näod.

Piiratud versiooni šokolaadipakenditele uute modellide valimiseks organiseeris Kinder Chocolate võistluse kõigis kolmes Balti riigis. Võistlusele registreerus Eestist 3055 ja kõikidest riikidest üle 11 500 osavõtja.

Žürii otsusena on Kinder Chocolate Eesti uued reklaamnäod kuueaastane Alina ja kaheksa-aastane Martin. Võitjad tehti teatavaks žürii poolt, mis koosnes Ferrero esindajatest Poolast ja Eestist, võistluse korraldajatest ja fotograafist. Narva-Jõesuust pärit Alinat iseloomustatakse kui aktiivset, positiivset ning väga andekat last. Martin on pärit Rakverest ning tegeleb mitmete sportlike aladega, sealhulgas jalgpalliga.   

Eesti fotosessioon toimus 14. juunil. Mõlema võitja pilte saab näha rohkem kui 300 000 Kinder Chocolate pakendil, mis tulevad poodidesse oktoobris.

Tänaseks on pakenditel olnud mitmeid modelle, kellest kõige kuulsam, Gunter Euringer, on nüüdseks peaaegu 50-aastane. Eruinger oli pakendi reklaamnägu rohkem kui kolmkümmend aastat alates 1973. aastast.

Vaata allpool asuvat videot Ferrero Eesti fotosessioonist!

Tagasi üles