Päevatoimetaja:
Sander Silm

Poeketi otsus teeb lapsega kaupluses käimise lihtsamaks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Maiustused.
Maiustused. Foto: Panther Media/Scanpix

Tuntud Briti poekett Mark&Spencer otsustas tervislikku eluviisi propageerides korjata ära kassade juures olevad maiustused.

Poekett langetas selle otsuse pärast seda, kui Suurbritannia terviseedendajad soovitasid vähendada igapäevast magusa tarbimist poole võrra, kuna nii diabeedi kui ka ülekaalu all kannatab aina enam inimesi, kirjutab Telegraph.

Mark&Spenceri mõningates poodides on juba n-ö tervislikud kassad, kuid järgmise kolme kuu jooksul kaob n-ö suhkrulõks kõikide kassade juurest. Poekett ei lõpeta maiustuste müüki, lihtsalt ostjatel tuleb ekstra nende järele minna.

 Ka teised Suurbritannias tegutsevad poeketid nagu Morrisons, Tesco, Lidl, Aldi ja Sainsbury on teinud sama otsuse.

Poeketi Tesco tellitud uuringust selgus, et 65 protsenti ostjatest soovib, et maiustusi poleks kassade juures, et aidata neil teha laste jaoks tervislikumaid valikuid.

Tagasi üles