Tarbija lugeja Gunnar pidas EMT ja Elioni 4G interneti välireklaame, kus autos paistavad turvavööta lapsed, sotsiaalselt vastutustundetuks.
Elioni reklaam ärgitab vastutustundetut käitumist
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Pildid, kus lapsed tagaistmel ilma turvavööta tantsu lõid, oleks pärit nagu kaugest minevikust. Elion peaks vabandama ja reklaamid ära korjama,» ütles Gunnar.
Eesti Telekomi meediasuhete juhi Raigo Neudorfi sõnul peab ettevõte reklaami tellijana turvalisuse aspekti alati väga tähtsaks ja jälgib, et reklaamides oleks autos sõitjatel turvavööd kinni, paadiga sõitjatel päästevestid, rulluiskudega sõitjatel kiivrid jne.
«Lastel üle kõhu jooksvaid turvavöid pole pildis lihtsalt näha. Peame järgmisel korral seda kindlasti täpsemalt silmas pidama. See-eest samades 4G reklaamklippides on kõigil osalejatel turvavööd nõuetekohaselt kinnitatud ning nähtaval,» lisas Neudorf.