Helistades infoliini telefonile 1182 on nüüd võimalik Taxify erilahenduse abil takso tellida Tallinnas, Tartus ja Pärnus ilma täiendavaid telefonikõnesid tegemata.
Taksoäpp ühendab jõud infoliiniga
1182 infoliin teenindab taksoteemalisi päringuid eriti palju just nädalalõppudel, reedeti ja laupäeviti. Seni on peamiselt soovitud ühendamist mõne taksofirmaga või erinevaid taksofirmade telefoninumbreid. Enamasti koormatakse taksofirmade operaatorid reede ja laupäeva õhtul üle ja tihti pole firmadel ka vabu taksosid anda.
«Nüüdsest saab 1182 operaator spetsiaalse Taxify erilahenduse abil kiiresti ülevaate erinevate firmade vabadest taksodest ja oskab kliendile öelda, kas ja millal takso kohale võiks jõuda. Kui tööpäevadel kulub kliendi ja taksojuhi kokku viimiseks umbes minut, siis nädalavahetustel paar minutit. Ajasääst tekib just nädalavahetusel, sest siis pole kliendil vaja enam erinevatele taksonumbritele helistada ja kõneootejärjekordades olla,» selgitab FCR Media Eesti kommunikatsioonijuht Kaarel Tigas.
«Taxify koondab Eestis tuhandeid taksosid ja nüüdsest saavad Taxify eelised kasutada ka inimesed, kellel pole nutitelefoni või mingil muul põhjusel eelistavad takso tellida helistades. Loodame, et uus võimalus lihtsustab taksode kättesaadavust ja pakub rohkem tööd meie taksojuhtidele,” kommenteerib Martin Villig, Taxify juhatuse liige.