Enne kui võtta vastu ülisoodne netipakkumine, tuleks olla tähelepanelik ja pigem ettevaatlik, et vältida võimalikke pettusi ning kaardiandmete väärkasutust.
Ka virtuaalsel poel peavad olema kontaktid
Iga e-poe kodulehel peavad olema märgitud kaupmehe olulisemad kontaktandmed (ettevõtte, osaühingu nimi, registrikood, e-maili aadress, kontakttelefon), kuhu tarbija saab lisainfo saamiseks ja pretensioonide esitamiseks pöörduda. Kui kaupmehe kodulehel kontakte ei ole või kontaktandmed on küll olemas, aga saadetud täpsustavatele küsimustele ei vastata, tasub samuti kaaluda ostu pigem mõnest teisest internetipoest. Enne ostu sooritamist on mõistlik uurida kaupmehe tausta ka interneti otsingumootoreist kaupmehe nime läbi lastes. Nii võib erinevatest foorumitest, artiklitest ja mujalt leida kergesti infot selle kohta, kas müüja on usaldusväärne või esineb kaupmehega tüüpilisi korduma kippuvaid probleeme vms.
Veendu, kuidas saab kaupa tagastada
Samuti peab e-poe veebilehel olema selgesõnaliselt välja toodud ostuprotsessi kirjeldus: millised on ostja ja millised müüja kohustused ja vastutus, müügi- ja maksetingimused, tarneaeg, kohaletoimetamise võimalused. Kindlasti peab olema tarbija jaoks välja toodud ja selgitatud toote tagastamise tingimused. Eesti e-kaupmeeste tausta on võimalik uurida ka äriregistrist ja tarbijakaitseameti kodulehelt. E-kaubandust raamistavad väga paljude valdkondade regulatsioonid: kaardiorganisatsioonid, tarbijakaitse, maksete sooritamisega seotud küsimused. Seetõttu tuleks eristada, millised juhtumid kuuluvad panga ja kaardiorganisatsioonide ning millised tarbijakaitse vastutusalasse, et inimene saaks kõige kiiremini oma küsimustele vastused ja võimalikule probleemile lahenduse.