Ostukeskkond Cherry.ee omandas konkurendi

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Cherry.ee

Omanimelist ostukeskkonda omav Cherry Media OÜ ostis senise konkurendi seller.ee, tehingu hinda ei soovi osapool avaldada.

Cherry.ee tegevjuht Priit Tomp ütles, et ostetud keskkonnal on tugev bränd. Tema sõnul polnud endistel omanikel küllalt aega seller.ee arendamiseks. Edaspidi kasutavad uued omanikud omandatud keskkonda erinevate nišipakkumiste vahendamiseks, kui cherry.ee keskendub tuntud brändidele.

Seller.ee asutaja Silver Hage ütles, et müüdu oli väga hea ettevõtmine, mis andis palju väärtuslikke teadmisi ja kogemusi. Hage ei soovinud avaldada müügitehingu hinda. «Suunan nüüd põhitähelepanu turundusettevõtte IVY Creative Collective arendamisse,» lisas Hage.

Cherry.ee on Eesti juhtiv sotsiaalne ostukeskkond, kust leiab iga päev vähemalt ühe pakkumise, millega saab ööpäeva jooksul soetada pakutava kauba või teenuse ligi poole võrra tavahinnast odavamalt. Kauba või teenuse müüja saab ostukeskkonnas soovitud ajal tekitada klientides huvi oma pakkumiste vastu.

Ostu eest tasumisel saab klient vautšeri, millega tõestab kauba või teenuse pakkuja juures oma õigust lubatud soodushinnale. Cherry.ee on tegutsenud viis kuud ja on selle tegevjuhi väitel vahendanud 32 000  tehingut, millega kliendid on säästnud kokku 6,3 miljonit krooni.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles