Jaapani jae- ja hulgimüügikontsern Rakuten omandas 100 protsenti Eesti päritolu virtuaalse proovikabiini arendamisega tegelevast ettevõttest Fits.me, kirjutab Techcrunch.
Jaapani kaubandushiid ostis Eesti ühe tuntuima idufirma
Rakuten kavatseb Fits.me töös hoida eraldi ettevõttena, mis keskenduks tehnoloogia arendamisele, äritegevuse arendamisele ning tööle olemasolevate klientidega nagu Thomas Pink, Hugo Boss ja QVC.
«Virtuaalne proovikabiin ei paku mitte ainult klientidele realistlikumat ostlemisvõimalust, ent pakub ka kaupmeestele väärtuslikke andmeid, mida need teenuste arendamiseks vajavad,» kommenteeris Rakuteni juhatuse esimees Hiroski Mikitani avalduses.
Ta märkis, et Fits.me on Rakuteni veebikaubanduse ja turundusteenuste kasvava portfelli loomulik täiendus.
Viimase mõne kvartali jooksul on Rakuten tegelenud aktiivselt tegelenud ülevõtmiste ning ettevõtetesse investeerimisega; muuhulgas investeeriti märtsis idufirmasse Lyft 530 miljonit dollarit. Juunis emiteeris Rakuten tegevuse finantseerimiseks 1,5 miljardi dollari eest aktsiaid.
Rakuten on Jaapani veebikaubandusega tegelev kontsern, mis on üks maailma suurimaid jaemüügiettevõtteid. Eelmisel aastal oli ettevõtte konsolideeritud käive 598,6 miljardit jeeni (4,36 miljardit eurot) ja puhaskasum 70,6 miljardit jeeni (515 miljonit eurot).