Ka matslik klient väärib viisakat teenindust

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaimar Palm koolitab Tallinna teeninduskoolis häid kelnereid.
Kaimar Palm koolitab Tallinna teeninduskoolis häid kelnereid. Foto: Jaanus Lensment / Postimees / Scanpix

Kuigi viisakusreeglitest peetakse praeguses maailmas järjest vähem kinni, peavad kelnerid jääma laitmatuks ka kõige kultuuritumate klientide teenindamisel.

«Klientidena tahame, et meid teenindataks hästi, samas arvame, et ise võime endale kõike lubada,» tõi Tallinna teeninduskooli kelnerite õpetaja Reelika Eerik esile peamise vastuolu, mida ta on viimasel ajal eestlaste restoranikultuuri vaadeldes tähele pannud.

Tema hinnangul jääb elementaarset viisakust järjest vähemaks – noormehed ei kiirusta neidudele uksi avama ega ka istet pakkuma. Aina sagedasemaks muutub ka see, et lauda istudes jäetakse müts pähe.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles