Ärivõrgustiku LinkedIn juht Jeff Weiner selgitas San Franciscos toimunud konverentsil Wisdom 2.0, millised kolm omadust peaks tema hinnangul olema heal liidril, vahendab Business Insider.
Millised omadused defineerivad LinkedIni juhi hinnangul head liidrit?
Nad on enda jaoks ettevõtte visiooni lahti mõtestanud
Weineri sõnul teavad LinkedIni töötajad, et ettevõtte eesmärgiks on produktiivsuse ning võrdsete majanduslike võimaluste suurendamine kõigi maailma elanike jaoks. Seetõttu on ärivõrgustiku jaoks oma kasutajaskonna kasvatamine ka üks olulisemaid eesmärke.
Nad on julged
Weineri sõnul on julgust vaja seetõttu, et «kui sul on olemas oma visioon ning sa üritad midagi enneolematut korda saata, on su ümber palju kriitikuid, skeptikuid ja inimesi, kes tunnevad ennast rünnatuna ning võivad üritada sinu edenemist takistada.»
«Sa pead olema endas kindel, et sa suudaks need katsumused üle elada ning, et inimesed sinusse usuks ja sulle järgneks. Kui sa ei usu siiralt oma üritusse, ei tulda ka sinuga kaasa,» ütles LinkedIni juht.
Nad on efektiivsed suhtlejad
Weineri sõnul peavad juhid endale pidevalt teadvustama seda, kuidas nad alluvatele oma visiooni ja veendumusi kommunikeerivad.
«Mida rohkem inimesi sinust sõltub, seda rohkem on ka iga sinu sõna, viisid kuidas sa neid sõnu kommunikeerid, kehakeel ja kõik muu sinu meeskonna tähelepanu all,» ütles ta.
«Sa pead endale pidevalt teadvustama, kuidas sa oma töötajatele mõjud. Pole vahet, kas sa räägid ühe inimesega silmast-silma, väikese meeskonnaga koosolekul või esined tuhandetele inimestele kõnega - inimesed jägivad alati seda, kuidas nendesse suhtutakse ja nendega suheldakse.»