Päevatoimetaja:
Sander Silm

Restorani juhataja astus rahulolematu kliendiga konflikti

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Restorani kokad.
Restorani kokad. Foto: SCANPIX

Söögikoha teeninduse või toitudega rahulolematud kliendid väljendavad tihti oma tagasisidet internetis, ent sealjuures pole ootuspärane, et saadakse karm vastus restorani juhatajalt.

Phil Jeruzal külastas Canada Wood Kitchen and Bar’i Šotimaal ning lahkus sealt mõru meelega. Õhtusöök ei avaldanud talle muljet ning ta kirjutas toidukoha Facebooki lehele detailse tagasiside, vahendab news.com.au. Klient ei oodanud aga, et söögikoha juhataja talle sõnasõjaga vastab.

Alguses kiitis Jeruzal söögikoha asukohta, personali ning sisustust, ent jätkas koka kritiseerimisega, kes tema väitel ei teadnud üldse, mida köögis korraldab.

«Toitude kvaliteet tundub hea, aga on tegelikult halvasti käsitletud. Kui ei saa kvaliteeti ega kvantiteeti, on raske nimetada, miks üldse peaks siia sööma tulema, kui saab minna ka soodsamasse kohta. Koht pole midagi erilist ning kvaliteetsust otsides võiksid kliendid mujale vaadata. Olen kindel, et korralik peakokk tõstaks toidukoha kvaliteeti,» kirjutas rahulolematu klient.

«Phil, aitäh sinu detailse tagasiside eest. Olen kindel, et kõik idioodid, kes hindasid meid viiepallisüsteemis nelja või viiega, võtavad sinu kommentaare kuulda,» vastas restorani juhataja Monica Shaw. Väidetavalt oli ta soovitanud ka mehel arvuti tagant välja tulla ning munandid kasvatada.

Jeruzal pidas juhataja äkilist tagasisidet naeruväärseks ja ebaprofessionaalseks.

Tagasi üles