Edetabel: millised ettevõtted on USA suurimad reklaamiostjad?

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Procter & Gamble Co. peakorter Cincinnatis.
Procter & Gamble Co. peakorter Cincinnatis. Foto: Al Behrman/AP

Turundus- ja reklaamiuuringute firma Ad Age andmetel kulutasid USA 200 kõige suurema reklaamieelarvega ettevõtet mullu oma toodete ja teenuste tutvustamisele kokku rekordilised 137,8 miljardit dollarit, vahendab Business Inisder.

Kokku oli USAs eelmisel aastal 38 ettevõtet, mille reklaamieelarve ületas miljardi dollari piiri.

KohtEttevõtte nimiKulutused reklaamile 2014. aastal
1.Procter&Gamble4,6 miljardit dollarit (aastane langus 4,2 protsenti)
2. AT&T3,3 miljardit dollarit (aastane kasv 0,1 protsenti)
3.General Motors3,1 miljardit dollarit (aastane langus 0,7 protsenti)
4.Comcast3,0 miljardit dollarit (aastane langus 1,7 protsenti)
5.Verizon2,5 miljardit dollarit (aastane kasv 3,6 protsenti)
6.Ford Motor2,5 miljardit dollarit (aastane langus 3,6 protsenti)
7.American Express2,4 miljardit dollarit (aastane kasv 7,9 protsenti)
8.Fiat Chrysler2,2 miljardit dollarit (aastane kasv 14 protsenti)
9.

L'Oréal

2,2 miljardit dollarit (aastane langus 2 protsenti)
10.Walt Disney Company2,1 miljardit dollarit (aastane kasv 7,4 protsenti)
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles