Turundus- ja reklaamiuuringute firma Ad Age andmetel kulutasid USA 200 kõige suurema reklaamieelarvega ettevõtet mullu oma toodete ja teenuste tutvustamisele kokku rekordilised 137,8 miljardit dollarit, vahendab Business Inisder.
Edetabel: millised ettevõtted on USA suurimad reklaamiostjad?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kokku oli USAs eelmisel aastal 38 ettevõtet, mille reklaamieelarve ületas miljardi dollari piiri.
Koht | Ettevõtte nimi | Kulutused reklaamile 2014. aastal |
1. | Procter&Gamble | 4,6 miljardit dollarit (aastane langus 4,2 protsenti) |
2. | AT&T | 3,3 miljardit dollarit (aastane kasv 0,1 protsenti) |
3. | General Motors | 3,1 miljardit dollarit (aastane langus 0,7 protsenti) |
4. | Comcast | 3,0 miljardit dollarit (aastane langus 1,7 protsenti) |
5. | Verizon | 2,5 miljardit dollarit (aastane kasv 3,6 protsenti) |
6. | Ford Motor | 2,5 miljardit dollarit (aastane langus 3,6 protsenti) |
7. | American Express | 2,4 miljardit dollarit (aastane kasv 7,9 protsenti) |
8. | Fiat Chrysler | 2,2 miljardit dollarit (aastane kasv 14 protsenti) |
9. | L'Oréal | 2,2 miljardit dollarit (aastane langus 2 protsenti) |
10. | Walt Disney Company | 2,1 miljardit dollarit (aastane kasv 7,4 protsenti) |