Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Reisija algatas Estonian Airi vastu kahjunõuete koondamise

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Martin Šmutov
Copy
Estonian Airi lennuk.
Estonian Airi lennuk. Foto: Margus Ansu.

Eile hommikul Saarte Hääle kodulehele pandud erakuulutuses teatas Kuressaarest Tallinna lennanud reisija Estonian Airi vastaste kahjunõuete koondamisest.

Erakuulutuses tõstetakse esile, et jurist on ette valmistamas kohtuhagi ja otsitakse inimesi, kes on sügisel Kuressaare-liini ärajäänud või üle kahe tunni hilinenud lennu tõttu rahalist kahju kandnud, kirjutas Saarte Hääl.

Hagi esitamise arutelu on jõudnud ka reisiportaali trip.ee, kuhu on pandud samasugune üleskutse. Samas on seal esitatud mitu vastuargumenti hagi esitamise mõttekuse kohta. Nimelt peaks lennufirma tagastama ärajäänud reisi raha seitsme päeva jooksul, kuid see pole veel möödas.

«Tuleb arvesada, et isegi kui esitatakse ühine hagiavaldus, on igaüks eraldi hageja ja iga isik peab iga konkreetse juhtumi puhul esitama konkreetselt oma tõendid, mis kinnitavad, et tal on õigus hüvitisele. Samuti peab vastavalt nõude kogusummale tasuma ka riigilõivu (riigilõivu suurus oleneb hagihinnast – nõude suurusest). See, et jurist valmistab konreetselt ühe isiku asjaolusid arvestades hagi, ei pruugi olla kasulik teiste isikute jaoks, kellel on samuti õigus hüvitisele, kuid asjaolud on teised – nt üks lend hilineb tehnilise rikke, teine aga mõnel muul põhjusel,» kirjutatakse portaalis.

Estonian Airi PR direktor Ilona Eskelinen vabandas reisijate ees ebameeldivuste pärast, öeldes, et lend OV602 liinil Kuressaare–Tallinn hilines tehnilistel põhjustel.

Eskelineni sõnul talitas lennufirma reisijate turvalisuse huvides ja kõiki ohutusnõudeid järgides.

Ta lisas ühtlasi, et kõnealune kodanik ei ole oma nõudmistega veel lennufirma poole pöördunud.

Tagasi üles