Kiirtoidurestoranide kett McDonald´s hakkab Hiinas testima mobiili vahendusel tellimuste esitamist ja maksmist, kirjutab Wall Street Journal.
McDonald´s hakkab Hiinas mobiilimakseid testima
«Meie eesmärgiks on maksmisprotsessi kiirendamine ning tarbijate vajadustele vastava teenuse pakkumine,» ütles McDonald´si Hiina kõneisik. «Kuna Hiina tarbijad on üha digitaalsemad, peame me selleks valmistuma.»
McDonald’si kolmandas kvartalis algavad mobiilikatsetused on kannustatud ka Hiina turu probleemsetest müüginäitajatest. Ettevõtte uute, vähem kui aasta avatud olnud restoranide kogukäive kahanes riigis esimeses kvartalis pea viis protsenti. Hiinas paiknevate restoranide kogukäivet McDonald´s oma kvartalitulemustes ei avalikusta.
McDonald’s pole ainuke USA kiirtoidukett, mis loodab Hiina rohkem kui 850 miljoni mobiilikasutaja abil müügiprotsesse kiirendada. KFC alustas Hiinas juuni lõpus koostöös kohaliku internetihiiglasega Alibaba pilootprojektiga, mille käigus võimaldatakse mobiilimakseid 700 restoranis, kokku on neid ettevõttel riigis üle 4500.