Mullikile tootja Sealed Air (suletud õhk – toim.) võtab kasutusele uut tüüpi pakkekile, et hoida kokku suurtelt kuludelt, mis kaasnevad õhu transportimisega.
Mäng läbi: mullikilet ei saa enam plõksutada
Kuuekümnendatest alates mullikilet müünud Sealed Air võtab kasutusele uuendatud versiooni oma legendaarsest tootest. Uut toodet, mille nimi võiks eesti keelde tõlgituna olla iMullikile, hakkab ettevõte müüma lamedate plastikkiledena, mis tuleb spetsiaalselt pumpa kasutades õhuga täita. Täidetud kile näeb välja samasugune nagu traditsiooniline mullikile, ühe põhilise erinevusega: mullid ei lähe katki, kui neile vajutada.
Sealed Air tunnistas, et kuigi fännid on plõksutamise kadumise pärast pettunud, suunavad nad oma toote ruumiteadlikele online-müüjatele, kes juhivad pakenditurgu.
Kuigi tarbijad sellele palju ei mõtle, on kaitsepakendid suur äri: ülemaailmne müük ulatus 2013. aastal 20 miljardi dollarini.
Kuna tootmine on muutunud aina globaalsemaks, saadetakse palju esemeid postiga üle maailma. Edasimüüjad nagu Amazon.com ja Target katsetavad pidevalt uut tüüpi pakkeviise ning odamaid ja kiiremaid saatmisviise, millega jõuaks toode sihtkohta kahjustamata.